December 25, 2017

מדיה חברתית, בלוגים, באנרים, Newsletters קידום במנועי חיפוש ועוד – המגוון של ערוצי המדיה הדיגיטלית גדל בקצב מטורף ונראה שמדיות דיגיטליות הופכות לטרנד מוביל וכלי עיקרי ומועדף על ידי מנהלי שיווק ומרקום. תעשיית הדפוס, שבמשך מאות שנים היתה הכלי העיקרי להעברת מסרים ומידע, מוצאת את עצמה בעמדת נחיתות ונאלצת לבחור בין ניהול קרב בלימה חסר סיכוי או "יציאה מהקופסה" ושינוי תפיסה שיאפשר לה לחזור ולהיות רלוונטית.

הדפוס הקונבנציונאלי הגיע להישגים מדהימים במהלך 100 השנים האחרו...

December 25, 2017

לכה סלקטיבית היתה במשך שנים רבות כלי בידי מעצבים מהשורה הראשונה להדגשת מסרים ושדרוג מוצרים מודפסים. תהליך ביצוע הלכה הסלקטיבית היה מסורבל, איטי ודרש היכרות, מיומנות וניסיון.

בשנת 2011, שינתה חברה ישראלית בשם Scodix את המציאות ויצרה לראשונה מכונה המסוגלת ליצור אפקט מרשים של לכה סלקטיבית מובלטת ומבריקה בתהליך דיגיטלי. השבחת הסקודיקס התגלתה כ"שוברת שוויון" המסוגלת להפוך מוצר בנאלי ונדוש למרגש ומרשים. שימוש מושכל בהשבחת סקודיקס מאפשר לעסקים רבים לבדל את עצמם ולהציג...

מאמרים וטיפים
Please reload

מילות חיפוש
Please reload