top of page

השבחת סקודיקס - רוצה לבלוט ?

לכה סלקטיבית היתה במשך שנים רבות כלי בידי מעצבים מהשורה הראשונה להדגשת מסרים ושדרוג מוצרים מודפסים. תהליך ביצוע הלכה הסלקטיבית היה מסורבל, איטי ודרש היכרות, מיומנות וניסיון.

בשנת 2011, שינתה חברה ישראלית בשם Scodix את המציאות ויצרה לראשונה מכונה המסוגלת ליצור אפקט מרשים של לכה סלקטיבית מובלטת ומבריקה בתהליך דיגיטלי. השבחת הסקודיקס התגלתה כ"שוברת שוויון" המסוגלת להפוך מוצר בנאלי ונדוש למרגש ומרשים. שימוש מושכל בהשבחת סקודיקס מאפשר לעסקים רבים לבדל את עצמם ולהציג חזות מרעננת וייחודית בפני לקוחות קיימים ופוטנציאליים כאחד.

אחת הבעיות העומדת בפני כל עסק או בינוני היא הצורך לבלוט מול התחרות ולבדל את עצמו. שימוש נכון בכלי כגון השבחת סקודיקס מסייע ביצירת רושם ראשוני, מושך את תשומת ליבו של הלקוח וממצב את העסק שלך כחדשני, שונה ומתקדם. ניתן לחשוב על מצבים רבים בהם השימוש בלכה מובלטת יכול "לעשות את ההבדל" ;

1. בתערוכות ובכנסים מתגלה השימוש בסקודיקס כמשמעותי ביותר כאשר לקוחות פוטנציאליים נודדים בין דוכנים ודרוש אמצעי שיסייע להם לזכור את המוצר/שרות שלך.

2. ברושור, כרטיס ביקור או פולדר הנמסר בפגישה ושודרג בסקודיקס משדר יוקרה ויכול אף להוות אנקדוטה שימושית לתחילת השיחה.

3. מתנות פרסום ממותגות כגון מחברות הן כלי שימושי ביותר ושדרוג המחברת בלכה מובלטת על הכריכה הופך אותה לייחודית יותר בעיני הלקוח שלך.

4. גלוית פרסום ששודרגה בלכה מובלטת היא בעלת סיכוי גבוה להישמר ולהיזכר על ידי המקבל.

מחברת ספירלה עם השבחת פויל בשלושה צבעים

מאמרים וטיפים
חיפוש לפי תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page